Gør det nemmere at være boligudlejer
Er du etableret boligudlejer, så ved du fra dine erfaringer, at er der en lang række forhold, som ene og alene er dit ansvar som udlejer, og vil du gerne gøre det nemt for dig selv i forhold til ejendomsadministration så er du heldig, at du lige præcis læser med her på bloggen, hvor vi linker til en virksomhed, der har specialiseret sig i at gøre det nemt med administration af din udlejningsejendom. Hos Domuspect.dk kan du få styr på dine ejendomme via digitalisering og udvikling af en app, der eksempelvis gør dine indflytningssyn og indflytningsrapport nemme – en smidiggørelse i dokumentationen medfører færre konflikter med lejer både ved indflytning og fraflytning. Så klik endelig på linket som vi anviser lige her indflytningssyn, og som er sikkert at tilgå og læs meget mere om denne virksomhed og alt hvad de har at tilbyde af nyttige løsninger, som gør det nemmere og langt mere trygt og sikkert for dig at være udlejer.
Hurtigt, nemt og super tidsbesparende
I det moderne samfund efterspørges i stigende grad digitale løsninger indenfor stort set alle områder af tilværelsen og dagligdagen – og både i vores professionelle virke og det private. Digitalisering er således både nutiden og i meget høj grad også fremtiden – den nye verden er en realitet og banker hastigt på vores døren. Der er også bare så mange fordele ved at være digital, dels så sparer det en masse tid, og så er det meget præcist fordi det netop er digitalt, og der sidder ikke en person og udfører arbejdet, som kan lave fejl eller overse noget. Ved hjælp af app’en fra Domuspect kan man lave indflytningsrapport pdf skabelon, når lejer flytter ind, fotodokumentation af lejeboligens tilstand og nem pdf rapport med underskrifter hurtigt og helt korrekt.